W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 27 września 2022

Starożytny Internet

 Porządkując papiery trafiłem na egzemplarz Gazety Olsztyńskiej. Mowa w nim o działaniach pionierów Internetu w Olsztynie. To nie było wcale tak dawno. 27 - lat. Kierowałem wtedy kortowską informatyką. Powiedzmy sobie - formalnie. Faktyczną władzę posiadała Pani Ewa Pasemko. Co postanowiła, to wykonywałem. Był też z nami Pan Jacek Brzozowski - wybitny znawca wielu odmian Unixa. Miałem szczęście co do obsady mej komórki. 

Artykuł powstał bez mojej wiedzy. Pani Ewa wszystko elegancko załatwiła. Zapomniała mnie zawiadomić, więc cóż było za zaskoczenie, że inne osoby zasłużone w rozwoju Internetu w Olsztynie miały do mnie pretensje, że o nich nie wspomniałem. Nie wierzyli mi, że wcale nie wiedziałem, że taki artykuł powstał. Prawda jest taka, że w roli rzecznika prasowego wystąpiła Pani Ewa i bez niej nie byłoby artykułu. O tym pisze autor.

W artykule jest mowa, że Internet w Olsztynie zaczął się na WSP. Tak, to prawda. Bardzo lubiłem tę uczelnię. Jestem jej patriotą. Pewnie takich jest wielu. WSP - moja miłość.  Praca tam była czystą przyjemnością. 

Jak się kliknie na skan to pojawi się w powiększeniu i można artykuł przeczytać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.