W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

wtorek, 31 marca 2020

Srebrny medalista

Mamy srebrnego medalistę.
30 marca na konto CloudaIDE wpłynęło 10 dolarów. Bilans wpłat czytelników wygląda tak:

Data        Ilość  Kwota
========================
24 marca         1   20$
30 marca         1   10$
========================
razem            2   30$

Bardzo serdecznie dziękuję za wpłaty w imieniu własnym i użytkowników mojego frameworka na całym  Świecie.
Nie jestem aż takim chciwym sukinsynem, jak mnie maluje  wzorzec hojności, Zorro Internetu, który własną piersią karmi UWM - Tomrich i cieszy mnie każda kwota, będąca dla mnie dowodem sympatii.

Wpłaty te traktuję jako zasiłek reanimacyjny bloga. Na razie ledwo dyszy. Ale - kto zna przyszłość?

Poszczególni darczyńcy mogą wpłacać kwoty, które mogą  traktować jako indywidualne kody. Na przykład Franek może wpłacić 9.11 dolara.  Wtedy będę mógł publicznie podziękować zaszyfrowanemu w ten sposób darczyńcy bez ujawnienia jego tożsamości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.