W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

piątek, 26 lipca 2019

Nie dało się ukryć

Tym razem Tomrichowi nie udało się ukryć, że "Maksio" został wiceministrem. Trąbią o tym wszyscy. Nawet egazeta UWM.
Znam przypadki, gdy Górecki skutecznie blokował podobne informacje. Własnogębnie, aby nikt nie zagroził jego autorytetowi. To były dopiero komedie! Najbardziej nieprawdopodobne informacje o hiperrektorze są bardzo często prawdziwe. Taka jest rola parodysty.
Nie dało się ukryć. uwm.edu.p,

Muszę zdementować pogłoski, że jestem osobą dobrze poinformowaną i dlatego jako pierwszy ogłosiłem przyszłego newsa. Ja jestem siłą sprawczą podobnych zdarzeń. Czarowałem, czarowałem i wyszło. Tworzę przez mowę. Abra kadabra
 אברא קדברא

Obieg dokumentów w MNiSzW zostanie zmieniony. Wszystkie dotyczące UWM będą automatycznie kierowane na pewne biurko. Dla dobra UWM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.