W logo prawda jest ukryta.
Są to cepy u koryta.
Kiedy gadzina ukąsi Żmudzina – od jadu Żmudzina zdycha gadzina

sobota, 8 czerwca 2019

Jubileuszowy artykuł w Debacie

Portal Debata piórem Adama Sochy uczcił 20 lecie UWM. Autor we wnioskach napisał:

Sytuacja na UWM przypomina mi sytuację w Rosji u schyłku prezydenta Jelcyna. Jelcyn na gwałt szukał następcy, który zagwarantuje jego familii bezpieczeństwo i zachowanie majątków. Znalazł Putina, który to gwarantował. Na UWM pracuje chyba cała familia rektora.
Scheda po rektorze Ryszardzie Góreckim to ogromna degrengolada kadr, wielopokoleniowy nepotyzm. UWM rządzą rodzinne klany, sitwa nepotów i plagiatorów. Badałem to zjawisko na Wydziale Prawa i Administracji, gdzie nepotyzm przybrał monstrualne rozmiary. 

Nasunęła mi się inna analogia. Górecki i Jelcyn nie są anonimowymi alkoholikami. To znane moczymordy. Na UWM obecnie już rządzi Przyborowski, który na stronie narzeka, że Tomrich się zepsuł i już nie działa. On nigdy nie działał. Przecież trzeba mieć defekt mózgu, lub być złośliwcem, by stręczyć uczelni Przyborowskiego na rektora.

Badanie Wydziału Prawa i Administracji wymaga silnych nerwów lub dużego poczucia humoru. Ja nie mogłem wytrzymać ze śmiechu i niesmaku. Zobaczymy, jak to wytrzyma redaktor Socha. Może potrzebować Aviomarynu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.